keskiviikko 17. syyskuuta 2014

Tavoittelemanne henkilö ei juuri nyt ole koneen äärellä,yrittäkää myöhemmin uudelleen!

Viikonlopun jälkeen en ole käynytkään teitokoneella enkä netissä.Minulle tuli täydellinen some/netti ahndistus Liika on liikaa!
Aion nyt tietoisesti viettää niin kauan hiljaiseloa,että ahdistus tätä konetta kohtaan hieman hiipuu ja pystyn taas kirjoittamaan sekä notkumaan somen ihmeellisessä maailmassa.

Minulla on pää täynnä ajatuksia,joita kirjoittelen nyt perinteiselle ruutuviholle.Niin olen aina tehnytkin,mutta olen joka kerta heti rientänyt koneelle niitä puhtaaksi kirjoittamaan.Nyt en ryntää,annan vihon kukoistaa ajatukisistani ja kirjoittelen niitä puhtaaksi,kun aika on taas kypsä.

Ajattelin sen verran hyödyntää tätä netittömyyttä,että kirjailen ajatuksia ylös myös sen tiimoilta.Jotakin on nyt jo herännyt ja tapahtunut,mutta paneudun asiaan nyt oikein kunnolla.Tiedän,että koneetta eläminen tulee herättämään minussa paljon ajatuksia ja tuntemuksia,siksi kirjoitankin niitä ylös ja jaan täällä myöhemmin.Tämä koneettomuus ja netittömyys on nyt oma valintani,enkä tee sitä pakosta.Teen sen siksi,että nyt tuntuu siltä.
Hetki on nyt juuri oikea tälle asialle,sydän sanoo niin.Olkoon järki toista mieltä,mutta harvoinpa minä sitä olen kuunnellutkaan!

Olen myös edennyt eräässä toisessa asiassa ajatusta pidemmälle.Olen hankkinut lankapuhelimen.En oranssia,mutta punaisen.En vanhaa,kun en uskaltanut.Puhelin toimii sim-kortilla,mutta siinä on lanka ja se on seinässä.Otan nyt tämän kaiken yhteydessä sen käyttööni ja luovun kännykästä kotioloissa.
Luonteelleni ei kuitenkaan sovi lähteä esimerkiksi autolla kovin kauaksi ilman puhelinta,kun on niin pienet lapset,siksi pidän kännykkää kyllä mukana(jos muistan ottaa mukaan) jos kotoa pitkäksi aikaa tai kauaksi poistun.
Olen valmis myös kestämään sen kiukuttelun,jota varmasti tulee,kun en olekaan kokoajan tavoitettavissa.En kyllä ole kännykänkään kanssa ollut,se kun jää milloin mihinkin...uskon silti,että läheiseni ainakin sopeutuvat nopeasti.Ainoa asia mikä ihmisiä saattaa häiritä,on se että numero punaiseen puhelimeeni on kännykkänumero,se ei ole lankaliittymän kaltainen ja vaikka se onkin 045 alkuinen,siihen ei voi esim.lähettää tekstiviestejä.Se saattaa aiheuttaa hämmennystä.
Tästäkin siirtymästä ja puhelimen tuomasta uudesta ajasta laittelen ylös asioita ja tänne sitten myöhemmin niitä kirjoittelen.


Voihan olla,että kirjoitan jo hyvinkin pian,riippuu fiiliksestä,mutta en usko että netittömyyteni loppuu ihan heti,kun nyt on alkanut!Sillä mennään mikä parhaalta tuntuu.

Nyt kaikki nauttimaan syksystä ja tekemään niin kuin sydän sanoo!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti