torstai 30. lokakuuta 2014

Pieni (vihreä) mies!

Minä uskon enkeleihin,varsinkin suojelus enkeleihin.Minä uskon Joulupukkiin,tonttuihin,keijukaisiin ja kohtaloon.Minä uskon rakkauteen,karmaan ja ajatuksen voimaan.
Minä uskon astrologiaan,tarot-kortteihin ja nukkumattiin,mutta yksi mistä en ole ollenkaan varma on ufot.En yhtään tiedä pitäisikö niiden olemassaoloon uskoa vai ei?
Olisihan se varsin hienoa nähdä sellainen alien,mutta omassa päässäni ne esiintyvät varsin vihreinä ja kateellisina olentoina.En tiedä varmaksi haluaisinko sittenkään kohdata sellaista, vaikka vihreä lempivärini onkin.
En tiedä mistä moisen "vihreän miehen"-käsitykseni olenkaan tehnyt,mutta sen verran hullu se on,että luulen sen olevan vilkkaan mielikuvitukseni ja kaikenlaisten elokuvien yhteistuotantoa.En todellakaan ole mikään ufo-elokuvien ystävä,enkä todellakaan katsele mielelläni mitään yliluonnollisia elokuvia tai sarjoja.Ne eivät jaksa viihdyttää minua ja jotkut niistä aiheuttavat pelkoa,jota en myöskään pidä kohdallani viihteenä.
Olen kuitenkin joskus seurannut sarjaa Salaiset kansiot,näin jälkeenpäin ajateltuna,seurasin sitä siksi,kun kaikki muutkin niin tekivät.Minä pelkäsin sitä ja varsinkin nimeä Mulder,se ei edelleenkään soi korvaani kauniisti.
Sitten minulla oli monen vuoden Mel Gibson-fanitus vaihe.Katselin kaikki elokuvat missä se ukkeli hyppelehti,nekin jotka eivät olleet intohimoni kohteita,kuten Signs.Hyi olkoon,pappi ja alienit samassa elokuvassa,ihan kipeetä.Koita nyt siinä vaimon kuolemasta toipua,kun takapihalla liihottelee limaisia olentoja.Veikkaan, että menivät rukoukset väärille taajuuksille.
No,Mel sai kenkää,kun kerran eksyin jostakin lukemaan,että hän on vain 177cm pitkä.Niin lyhyt sankari,ei hyvä,vain pienten vihreiden miesten mittainen.Poikkeus on vain Braveheart ja vähän Patriot,sillä niissä ei pituudella ole väliä.Katsokaa itse jos ette usko.
Ei Mel nyt pelkän pituutensa takia kenkää saanut,sehän olisi jo rasistista enkä minä harrasta sellaista,en ainakaan tietoisesti.Mel sai väistyä Hugh Jackmanin tieltä.No okei,okei onhan hän kymmenen senttiä pidempi,sehän on kymmenen senttiä enemmän sankaria paketissa.Mutta on hän komeakin totta vie!
Hugh on vielä niin tuore tulokas(n.vuodesta 2007) minulle,että en ole ehtinyt kaikkia hänen elokuviaan vielä kyylätä.Vanhasta viisastuneena,en aio katsoa koko hänen tuotantoaan,jos se sisältää liian yliluonnollista materiaalia.En halua liittää häntä ufoihin,kun Nicole Kidmanissa on ihan tarpeeksi jo kestettävää minulle.


Rupesin nyt tätä ufo-asiaa oikein kunnolla miettimään ja tulin siihen tulokseen,että en ehkä  usko niihin,mutta ei minua haittaisi vaikka niitä olisi olemassa.Jos siis jonakin päivänä leikkimökkimme viereen laskeutuu lentävä lautanen ja sisältä astelee vihreä Mel Gibson meille, niin en laita pahakseni,saatanpa vaikka kahvit keittää.
Ja olenhan minä ajatellut aina silloin tällöin,kuinka mahtavaa olisi jos jossakin olisi samanlainen maailma,kuin tämä meidän ja vielä mahtavampaa olisi jos joskus näkisimme sen.Se maailma ei vain pidä sisällään ufoja vaan kaltaisiamme ihmisiä.Se saattaa olla mahdoton ajatus,mutta ajatus se onkin ei uskomus!


Saattavathan enkelitkin olla jotakin raamatun aikaisia ufoja.Joku on niitä vilaukselta nähnyt,joku näkee kokoajan,mutta mitään tieteellistä perustaahan niille ei ole.Minua nyt ei yleensäkään kiinnosta onko jotakin voitu tieteellisesti todistaa vai ei,minä uskon mihin haluan.Ja minä uskon enkeleihin,uskon niihin vaikka ne olisivatkin jonkin sortin ufoja jonkun mielestä.Minä vain uskon,että enkelit ovat kauniita ja paljon miellyttävämpiä katsella kuin ufot,vaikka niitä katselisi vain päänsä sisään muodostuneissa kuvissa.On myös ainakin kohdallani helpompaa kohdistaa pyyntönsä ja toiveensa enkelille,kuin ufolle ja mukavampi on asetella suojelusenkeli-taulu lasten sänkyjen päätyyn,kuin kuva lentävästä lautasesta ja pienestä(kateellisesta)vihreästä miehestä.
Uskon,että meitä eteenpäin elämässä viekin henkisyys ja kauneus,ei tiede ja ufot!
 




 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti